Twee weken vliegen voorbij..! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Honcoop - WaarBenJij.nu Twee weken vliegen voorbij..! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joep Honcoop - WaarBenJij.nu

Twee weken vliegen voorbij..!

Blijf op de hoogte en volg Joep

11 Juli 2014 | Suriname, Paramaribo

Alweer mijn tweede reisverslag. Wat gaat de tijd toch snel als je het leuk hebt. Ik ben nu intussen al twee werken aan het werken bij Dominium. Hele leuke collega's en een goede sfeer. Wel een beetje hectisch af en toe hoor, met twaalf producties op de kalender voor deze maand!! Dominium is echt een topbedrijf en precies wat bij mij past. We hebben het lekker druk en doen hele leuke producties. Van (ver)jaardagsfeesten tot Got Talent shows tot de Health Promotion Districten Tour. Deze laatste heb ik afgelopen zondag meegemaakt. Deze promotie tour is een onderdeel van het ministerie van volksgezondheid en is in het leven geroepen om de gemeenschap in Suriname meer bewust te maken van gezond eten en leven. De mensen hier houden namelijk nogal van LEKKER eten !!! Wat ook nog even leuk is om te vertellen.. Ik heb vorige week zaterdag kennisgemaakt met familie van mijn vaders collega. Wat een lieve mensen! Ik heb mijn tweede familie al gevonden hoor. Juanita en de meiden zijn echt schatten en ze laten me echt thuis voelen. Samen voetbal kijken, de jaardag van Juesny vieren en lekker Surinaams eten mee naar huis krijgen, wat wil een man nog meer?! Nog een laatste nieuwtje om dit korte verslag af te sluiten? Ik ga VERHUIZEN ..!! jiehoee. Over anderhalf weekje zal ik gaan verhuizen naar een ander complex. De resterende 6 maanden zal ik doorbrengen met 20 andere studenten in een groter complex, met eigen kamertje en zwembad!!! Dan ga ik nu weer even verder, want er moet nog veel gebeuren voor de productie van morgen!! Latersssss

  • 12 Juli 2014 - 15:25

    Oma Elsje:

    Ha liefie. wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. en lekker druk!! In je nieuwe huisje zal het wel gezelliger zijn. Met gelijk gestemde mensen is het te gek. geniet van alles daar en heb het leuk Liefs van ons, oma elsje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joep

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 4924

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 December 2014

7 months SU !!

Landen bezocht: